samedi 10 décembre 2011

soms heb je het idee dat als je met je ogen knippert er iets veranderd is, nou dat had ik ook afgelopen vrijdag, ik was druk met het huishouden, boodschappen doen, naar de kapper (moet af en toe ook gebeuren) en ga zo maar door en toen in uiteindelijk tegen half 6 thuis kwam vroeg ik mij af:  waar was nou de doorgang naar het zwembad - was die er eigenlijk wel ;)
 




we hebben wederom geprobeerd de brandstapel (er ligt nog veel meer houtafval bij de muren) in de fik te krijgen, we zijn geen types die benzine, spiritus of diesel willen gebruiken, het moet gaan met een stukje krant en een lucifer maar ook vandaag is het niet gelukt, ik -Esther- heb de hele brandstapel uit elkaar gehaald (er zat teveel lucht in) en toen begon hij zowaar te branden ....... hopelijk is morgen alles weggebrand.
 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire